Feed aggregator

Mennyi alkoholt fogyasztanak a fiatalkorúak Magyarországon?

Vital - 4 hours 33 min
Elindult pénteken a Szétcsúszva program, a Momentán Társulat által indított kezdeményezés célja a fiatalkori alkoholfogyasztás visszaszorítása interaktív színházi edukációs előadások segítségével.
Categories: Egészség

Így ér kincset a reggeli testnek, léleknek

Vital - 5 hours 41 min
Az eseményben szegény január alkalmat ad rá, hogy átgondoljuk szokásainkat, és egészségünk érdekében friss szabályokat vezessünk be étkezésünkben, életmódunkban. Kezdjük rögtön azzal, hogy rászokunk a reggelizésre!

Discopathia és polydiscopathia

Webbeteg - 5 hours 52 min
Mi az a discopathia és mit jelent a polydiscopathia? Milyen tünetekkel járnak ezek az állapotok és hogyan kezelhetők?
Categories: Egészség

Nincs magyar érintettje a koronavírusnak

Vital - 6 hours 18 min
Nincs magyar érintettje a koronavírusnak - jelentette ki Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter pénteken Budapesten.

ÉletMentő mobilalkalmazás

Webbeteg - 7 hours 49 min
Gyorsabbá és egyszerűbbé teszi a mentőhívást a segítségre szorulók számára a mentők munkáját segítő és most elinduló ÉletMentő elnevezésű mobilapplikáció.
Categories: Egészség

A hosszú élet toszkán titka

Vital - 8 hours 15 min
Majdnem duplájára ugrott a nyolcvanöt év felettiek száma az elmúlt években az olaszországi Toscanában. A helyiek szerint a hosszú élet titka az olajfák kapálásában rejlik.
Categories: Egészség

A vasanyagcsere zavara, a hemokromatózis

Vital - 8 hours 50 min
Van néhány mikroelem, amely ugyan csak nagyon kis mennyiségben van jelen az emberi szervezetben, mégis nélkülözhetetlen. Ilyen például a vas, amely részt vesz a sokféle kémiai reakciót befolyásoló enzimek képzésében, a vér hemoglobinjának felépítésében, így az oxigénszállításban is. Hiánya súlyos betegségekhez vezethet, de gondot okozhat az is, ha anyagcseréjének zavara miatt túlságosan sok raktározódik fel belőle a szervezetben.
Categories: Egészség

Koronavírus - Az Egyesült Államokban feltételezhetően újabb fertőzéses esetet vizsgálnak

Webbeteg - 9 hours 19 min
Az Egyesült Államokban újabb feltételezett koronavírusos fertőzéses esetet vizsgálnak - közölte az amerikai járványügyi és betegségmegelőzési központ (CDC).
Categories: Egészség

A hasi zsírpárnák csökkentése – nem csak nőknek!

Vital - 9 hours 19 min
Az izmos test mindig divat, de ha nem is leszünk izompacsirták, mozogni mindenképpen hasznos. Különösen a derékbőséget kell ideálisra formáznunk, például hastánccal vagy hátrafelé futással...
Categories: Egészség

Védekezzen a hideg időjárás veszélyei ellen!

Webbeteg - 13 hours 49 min
Az extrém hideg minden élőlényre nézve veszélyes, az egészséges felnőtt szervezetet is megviselheti.
Categories: Egészség

Álomkór - Milyen betegség?

Webbeteg - 15 hours 49 min
Az álomkór nevű betegség legfőképpen Afrikára jellemző, Európában igazából csak behurcolt esetekkel találkozhatunk. A betegséget a Trypanosoma brucei nevű protozoon (állati egysejtű) okozza, ami a cecelégy csípése által tud bejutni az emberi vagy állati (pl. szarvasmarha) szervezetbe.
Categories: Egészség

Ezek lehetnek a remegés okai

Webbeteg - Thu, 01/23/2020 - 21:35
A remegés oka ártalmatlan is lehet, de a legkülönbözőbb betegségek kísérő tüneteként is felléphet.

A Parkinson-kóros beteg ideális táplálkozása

Webbeteg - Thu, 01/23/2020 - 19:35
Minden egyén számára fontos a jól összeállított, egészséges étrend, de ez különösen fontossá válik Parkinson-kóros betegek esetében. Ez a leírás abban segítheti Önt, hogyan állítson össze egy egészséges, kiegyensúlyozott étrendet, és hogyan küzdjön meg azokkal a táplálkozási problémákkal, amelyek Parkinson-kórban állnak fenn.

A hatékony szoptatás feltételei

Webbeteg - Thu, 01/23/2020 - 18:03
A szoptató édesanyák egyik leggyakoribb félelme, hogy nem képesek a csecsemőjük számára elegendő anyatejet termelni. Annak eldöntésére, hogy a szopott mennyiség megfelelő-e, a mérleg csak részben ad támpontot.

Diagnózis: Alzheimer-kór

Webbeteg - Thu, 01/23/2020 - 17:05
Az Alzheimer-kór még mindig kevéssé ismert betegségnek számít, a diagnózis felállítását általában más, hasonló tüneteket okozó betegségek kizárásával kezdik.
Categories: Egészség

A felfázás hideg időben is elkerülhető

Webbeteg - Thu, 01/23/2020 - 15:35
A hideg hónapokban a leggyakoribb panaszok egyike a felfázásból adódó gyakori vizelési inger, alhasi fájdalommal. Főleg a nőknél gyakori probléma, de a férfiakat sem kíméli, ha nem figyelnek oda egészségük megóvására.
Categories: Egészség

Hogyan terjed a koronavírus?

Vital - Thu, 01/23/2020 - 14:07
Valószínűleg egyenlőre nehezen terjed emberről emberre a Kínában megjelent új típusú koronavírus - mondta Szlávik János infektológus.
Categories: Egészség

Az elhízás alattomos folyamat, de létezik kiút a fogságából

Webbeteg - Thu, 01/23/2020 - 14:03
Olyan fogyasztói társadalomban élünk, ahol az evés, a túlfogyasztás, a mértéktelen és egészségtelen étkezés a jólét, a bőség és a kevésbé tudatos életmód jellemzője is lehet. A másik véglet a szegénység, a rosszabb minőségű, de hizlaló, az értéktelen kalóriákban gazdag ételek fogyasztása, ami szintén súlygyarapodáshoz vezethet.
Categories: Egészség

Az egész világ szeme Kínán és a koronavíruson van

Vital - Thu, 01/23/2020 - 13:35
Az utóbbi egy napban 17-re emelkedett, vagyis majdnem megduplázódott Kínában a tüdőgyulladást okozó új koronavírusban elhunytak, valamint 470-re nőtt a fertőzöttek száma.
Categories: Egészség

Támad az influenza - hogyan kerüljük el?

Vital - Thu, 01/23/2020 - 12:08
Egyre több a megbetegedés,jönnek a kórházi látogatási tilalmak.
Syndicate content